Често задавани въпроси

1. Имам проблем с регистрацията и не мога да вляза в клиентския си профил.

Свържете се с нас на тел.: 0899 11 00 20 или попълнете и изпратете форма за запитване.

Ако просто сте забравили своята парола, кликнете на "Забравена парола?" и въведе имейл-а, който сте използвали за регистрацията. До няколко минути ще получите имейл с линк, на който като кликнете и можете да смените паролата си.

 

2. Трябва ли да имам регистрация, за да мога да пазарувам онлайн?

 Може да пазарувате и като "ГОСТ" (без регистрация) в онлайн магазина ни.

 

3. Как мога да разбера кои от продуктите са налични и мога да поръчам?

Когато продуктът е наличен бутона "Добави в количката" е видим в детайлния изглед. 

Артикулът може да е наличен, но избрания от Вас цвят или модел да е изчерпан. В този случай след наша проверка ще бъдете уведомени по телефона.

 

4. Кога ще получа поръчката си?

В рамките на пет работни дни. Срокът започва да тече след като се свържем с Вас за потвърждение на поръчката. Може да проверите графика на обслужване във Вашето населено място - тук.

 

5. Мога ли да получа поръчката си през уикенда или по празници?

Доставката се осъществява от куриерска фирма, която не извършва разнос в неделя и на официални празници.

 

6. Доставяте ли извън България?

Доставките се извършват само на територията на България.

 

7. Какви са начините за плащане?

С наложен платеж – плащане при доставка.

 

8. Получих продукт, който е дефектен. Какво да правя?

Ако получите дефектен продукт, се извиняваме за причиненото неудобство! Може да го върнете и да Ви възстановим парите или да го замените (куриерските такси в двете посоки са за наша сметка).

GiftExpress.bg не носи отговорност за щети получени при транспортирането на поръчката. При установяване на такива се обърнете към куриера, който е длъжен да ви предостави Протокол за рекламация.

 

9. Получената поръчка не е пълна. Как да получа липсващия артикул?

Извиняваме се за създалата се ситуация! Свържете се с нас на посочения тел.: 0899 11 00 20. Цената за куриерската услуга ще е за наша сметка.

 

10. Разопакованите продукти могат ли да се ползват от правото на връщане в 7 дневен срок?

Да, могат да бъдат върнати! Трябва да бъдат спазени условията за връщане, според чл. 55 (ал. 1) от Закона за защита на потребителя (ЗЗП), които може да видите тук.

 

11. До кой адрес да изпратя продукт, който желая да върна или заменя?

 До централен офис на Спиди в Западна промишлена зона, гр. Варна.

 

12. В какъв срок ще си получа парите след като върна продукт?

 Не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която сте упражнили правото си да се откажете от стоката (съгласно чл. 55).

 

13. Направих грешка в поръчката си. Мога ли да я поправя?

Желаете да промените броя на поръчан от Вас артикул, да добавите друг, да замените или просто да откажете цялата поръчката, свържете се с нас на тел.: 0899 11 00 20, за да променим своевременно поръчката.

Корекции не могат да бъдат направени, ако поръчката е предадена на куриерската фирма!

 

14. Имам друг въпрос...

Ако не откривате отговор на Вашия въпрос, то не се притеснявайте да се свържете с нас на тел.: 0899 11 00 20 или да изпратите запитване тук.