Връщане и замяна

Клиентът има право да откаже поръчка при следните случаи:

- Получената стока не съответства на поръчаната;

- Не е спазен срока за доставка;

- Доставената стока е видимо повредена (с изключение, когато повредите са получени при транспортирането).

Извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и клиентът е задължен да заплати куриерските такси в двете посоки.

Клиентът има право, според чл. 55 (ал. 1) от Закона за защита на потребителя (ЗЗП), да върне получената стока в рамките на 7 (седем) работни дни от датата на получаване. В този случай заплатените суми от потребителя ще бъдат възстановени, не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която е упражнил правото да се откаже от стоката (съгласно чл. 55). За да има право клиента да се откаже от стоката (според чл. 55), трябва да уведоми представител на GiftExpress.bg и да са спазени следните условия:

- Запазен добър търговски вид – стоката трябва да е във вида, в който е получена и с оригиналната си опаковка. Артикулите не трябва да са употребявани, прани, гладени и т.н;

- Да не са налице повреди, които са причинени от неправилна употреба;

- Стоката трябва да се върне с придружаващите документи (стокова разписка и касов бон), с които е изпратена. Касовият бон ще получите от куриера при заплащане на поръчката;

- Разходите по връщане на стоката се поемат от клиента (освен в случаите на фабричен дефект).

Малки отклонения свързани с цвета, размера, теглото и т.н., които се считат за допустими в бизнеса или технически не могат да се избегнат, не са основание за рекламации.

Връщането на продукт/поръчка става задължително с куриерски фирми Еконт (офис Econt 9035) или СПИДИ (офис Speedy 787), ако е за сметка на GiftExpress.bg, а НЕ с произволно избран куриер от страна на клиента!