Плащане и доставка

Ние, в GiftExpress.bg, имаме за основен приоритет да предоставим на своите клиенти богат асортимент от стоки на конкурентни пазарни цени. За да удовлетворим изискванията за бърза и коректна доставка до всяка точка на България, ние работим с две от водещите куриерски фирми на българския пазар - Еконт (Econt) и Спиди (Speedy). 

Доставката се извършва в рамките на 3 работни дни след като наш представител се свърже с Вас по телефона и направите потвърждение на поръчката. При забавяне на пратката, породено от независещи от нас обстоятелства, ще бъдете своевременно уведомени. GiftExpress.bg не носи отговорност, ако закъснението на доставката се дължи на куриерската фирма.

Всеки клиент има възможност от своя клиентски акаунт да следи статуса на поръчката си. Когато тя е изпратена ще получите номер на товарителницата, с който може да проследите движението на пратката в сайта на Спиди и в сайта на Еконт.

Цената на доставка до офис на Спиди е 4,90 лв. (с ДДС), до офис на Еконт е 6,90 лв. (с ДДС) и 6.90 лв до адрес на клиента (до врата) със Спиди. При поръчки на стойност 50 лв. и над 50 лв (с ДДС) доставката е БЕЗПЛАТНА ДО ОФИС НА СПИДИ и се доплаща 2 лв ДО ОФИС НА ЕКОНТ! Обявените цени са в сила само, когато не е упоменато друго в описанието на артикулите.

Докато изготвяте Вашата поръчка имате възможност в празното поле „Забележка” да посочите удобен ден за доставка или друго изискване, което ще се постараем да изпълним.

Плащането е с наложен платеж – плащане при доставка. Ще получите касов бон за поръчката от куриерите след като заплатите пратката.

Пратката се изпраща с опция за преглед и може да бъде отворена и прегледана от клиента или упълномощено от него лице. Ако стоката не Ви хареса, имате възможност да я върнете, като в този случай куриерската такса за връщането на пратката е за Ваша сметка. При установяване на повреди и/или други дефекти трябва да се свържете с наш представител на посочения в сайта телефонен номер. GiftExpress.bg не носи отговорност за щети получени при транспортирането на поръчката. При установяване на такива се обърнете към куриера, който е длъжен да ви предостави Протокол за рекламация.

При некоректно посочен телефонен номер за контакт при изготвяне на поръчката в онлайн магазина, GiftExpress.bg няма задължение да изпълни съответната заявка.

GiftExpress.bg си запазва правото да прави промени в условията за безплатна доставка.